Pages

Sunday, January 23, 2011

Amaryllis water color sketch


The Amaryllis planted before Christmas is now in full bloom. The color is a very soft pink. I first made a light pencil sketch, then colored the sketch with water colors. Finally I accented the forms with a black fineliner.

De Amaryllis die ik voor de Kerst heb geplant staat nu in volle bloei. De kleur is zachtrose. Ik ging als volgt te werk. Eerst een lichte potloodschets, vervolgens ingekleurd met waterverf en tenslotte heb ik de vormen geaccentueerd met een zwarte fineliner.

1 comment:

  1. Hai Helen, dankjewel voor je leuke reactie op creJJtion! Het naaldenetui is volgens mij te koop bij Jan op de Albert Cuyp in Amsterdam, maar ik zal het even navragen deze week in de les. Fijne zondag!
    liefs, Maaike

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails