Pages

Saturday, November 26, 2011

Basic zipper pouch. Basis etui met rits




I never quite understood how to make a pouch with a zipper and more importantly with a lining as well. Luckily I found this tutorial on the internet. And it worked! I made a very small one (15 cm wide), but that is because I only had a very short zipper and I didn't feel like cycling into town. But now the first one is made I will get a whole bunch of zippers and sew away. These make lovely gifts.

Ik kon er nooit precies achterkomen hoe je nou een etuitje maakt met een rits en voering. Je begrijpt hoe blij ik was toen ik deze geweldige uitleg vond op het internet. En het werkte! Dit is een heel klein etuitje (15 cm breed), maar dat kwam omdat ik maar één klein ritsje in huis had en ik had geen zin om naar de stad te fietsen. Maar nu ik ben begonnen volgen er vast een heleboel meer. Ik ga een hele voorraad ritsjes aanschaffen. Dit zijn leuke cadeautjes.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails