Pages

Sunday, January 22, 2012

2nd week Strathmore online doodles workshop. Tweede week van de Strathmore Online Doodles workshop.



This is what I did for the 2nd week of the Strathmore Online Doodles Workshop by Tracy Bautista.
I am a bit behind as you see, but luckely there is time enough, for the workshop will be open until August!
I think I did a bit too much on the paper, I mean I should have stopped earlier. It was fun though, although I think I prefer acrylic paint above water paint.

Dit is wat ik heb gemaakt voor de tweede week van de Strathmore Online Doodles Workshop van Tracy Bautista. Ik loop wat achter, maar we hebben gelukkig nog tijd genoeg, want de workshop blijft open tot augustus!
Ik ben iets te lang doorgegaan, vind ik, het had er beter uitgezien als ik eerder gestopt was. Ik geef, denk ik de voorkeur aan acrylverf boven waterverf voor dit soort werk.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails