Pages

Saturday, January 7, 2012

A new year with new creative possibilities. Een nieuw jaar vol creatieve mogelijkheden.


Been busy with the first week of Tracy Bautista's workshop! Made a couple of pieces, but just came round to make a photograph of one, because the format is too big for my scanner! It is so freeing to just work with colors and go with te flow. Have a look here, for Tracy Bautista's workshop. What did I do? I painted, sprayed (made my own spray with a spray bottle and acrylic paint), stamped (with foam stamps that I purchased), used oil pastels, black marker and a white marker.

Druk bezig geweest met de eerste opdracht van Tracy Bautista's workshop. Ik heb er een paar gemaakt, maar slechts één gefotografeerd, ze zijn te groot voor mijn scannertje! Het voelt zo bevrijdend lekker met felle kleuren te werken en je gang te gaan. Voor Bautista's workshop moet je hier zijn. Hoe heb ik het gedaan? Ik heb geverfd, gesprayed (heb mijn eigen spray paint gemaakt met een spray flesje en verdunde acrylverf), gestempeld (met gekochte foamstempels), oil pastels gebruikt, een zwarte stift en een witte.

1 comment:

  1. Hoi Helen...

    Mooi geworden! Mooi kleuren.
    Ik ben ook aan het doodlen geslagen.
    Vraagje: Waar koop ik een witte stift/pen? Welk merk?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails