Pages

Saturday, March 24, 2012

Black needle tatted bracelet. Zwarte armband van naaldfrivolité



This bracelet tatted with a needle I made up while working along, I got my inspiration from Needle tatting and other nonsense. You start at one side work around till you are back at the beginning. It can also be done with shuttles, but with the needle it goes really fast. I used a needle #5 and thread #10. Luckely I had a black hook (not so easy to find!), because silver is a too big contrast with the black I think.

Deze armband van naaldfrivolité heb ik bedacht terwijl ik er aan werkte, mijn inspiratie vind ik bij Needle tatting and other nonsense. Je begint aan één kant en werkt in het rond tot je terug bent bij het begin. Met spoeltjes is het natuurlijk ook mogelijk, alleen duurt dat wat langer, bij mij tenminste. Er is gewerkt met naald #5 en garen #10. Gelukkig had ik nog een zwart haakje (die zijn niet eens zo makkelijk te vinden!), want zilver steekt, naar mijn mening te veel af tegen zwart.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails