Pages

Wednesday, April 25, 2012

Some new prints with the Gelli Arts Printing Plate. Nieuwe afdrukken met de Gelli Arts Printing Plate.






A new set of prints with the Gelli Arts Printing Plate. I used two colors this time and made the resists with plastic bands, a stencil and foam stamps. Each time I made the second print without adding paint, just taking away the resists, the second one (ghost print) I like the best.
From a print I made a week ago I made the cover of a little book.


Een nieuwe set prints met mijn Gelli Arts Printing Plate. Ditmaal twee kleuren gebruikt. De motieven kreeg ik door foamstempels, een stencil en elastiekjes op de plaat te gebruiken. De tweede print (ghost) vind ik steeds het meest geslaagd, ik voegde geen verf toe haalde slechts de elastiekjes en het stencil weg. Met de print die ik een week geleden heb gemaakt, heb ik een boekje bekleed.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails