Pages

Saturday, May 19, 2012

Just a little more needle tatting. Nog wat naaldfrivolité


Made another bracelet with a dimensional flower. I am still not satisfied with the hook closure, I think you could easely loose your bracelet this way, so I will probably look for another closure. Perhaps a small button would do the trick.
The bracelet from last post got some alterations: made the flower also dimensional and added chains between the connected pieces so they cannot turn anymore.

Heb weer een nieuwe armband gemaakt met een 3D bloemetje. Ik ben niet tevreden met het haakje als sluiting, ik ben bang dat je de armband te makkelijk verliest op die manier. Dus ga ik daar nog even over nadenken. Misschien is een klein knoopje de oplossing.
De armband van mijn vorige post heb ik nog een beetje aangepast: het bloemetje is 3D geworden en ik heb boogjes tussen de verschillende delen gemaakt, zodat ze niet meer kunnen draaien.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails