Pages

Saturday, May 12, 2012

Needle tatted bracelet. Armband van naaldfrivolité



.

Totusmel shared a lovely pattern of a needle tatted bracelet. Well, this is my example of it. Have also a look at Le blogdefrivole for another one with a dimensional flower and an other color combination.
My bracelet is a bit too wide for me, so I will make another and then also change the connection between the pieces a bit. (now it turns around too easy, I think) I used needle #5 and thread # 10.

Totusmel heeft een mooi patroontje van een armband van naaldfrivolité met een link op haar blog. Dit is wat ik er van heb gemaakt. Op Le blogdefrivole staat er ook één met een 3D bloemetje en een andere kleurencombinatie.
Mijn armbandje is iets te wijd geworden, dus ga ik er nog één maken met een andere verbinding tussen de delen (ik vind dat die verbinding nu te makkelijk draait). Heb naald #5 gebruikt en garen#10

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails