Pages

Tuesday, July 24, 2012

Art journaling workshop with Etsy Labs and AnnaDenise. Getekend dagboek workshop met Etsy Labs en AnnaDenise.

I was so lucky to get a place in the workshop organised by Etsy Labs and 101 woonideeën. Our teacher was AnnaDenise whose blog I have been following for some time now. I really love the drawings she makes in her journal. I do recommend to take a look there. Well I had a try and this is my result. Her best advise was: Begin! Before I knew it time was almost up. AnnaDenise told us she began by making a drawing a day and put it on her blog. I wish I could get myself to do that, but I am afraid there is always that inner critic that says that the drawing could be better. Well, it was liberating just to start and make something.

Ik hoorde bij de gelukkigen die een plaatsje hadden bemachtigd bij een workshop die werd georganiseerd door Etsy Labs en het tijdschrift 101 woonideeën. Onze leraar was AnnaDenise  die ik ken van haar blog dat ik al een tijd volg. Ik vind de tekeningen die ze maakt voor haar dagboek heel erg leuk en ik raad je aan haar blog te bezoeken: hier. Nou ik heb dus ook wat gemaakt en je ziet hier mijn resultaat. Het beste advies wat we kregen was: begin! De tijd vloog. AnnaDenise vertelde ons dat ze ooit begon met iedere dag een tekening die ze op internet plaatste. Ik wou dat ik zoiets volhield, maar ik ben bang dat ik dan toch steeds vind dat het niet goed genoeg is. Het was wel heel bevrijdend zo aan het werk te gaan en iets te maken.

1 comment:

  1. Ziet er erg leuk uit, je tuinenreisboekje. En inderdaad het beste advies: Begin!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails