Pages

Saturday, November 17, 2012

Textile is alive! A magnificent book with 250 textile artists from the Netherlands and Belgium. Textile leeft! Een fantastisch boek met 250 textielkunstenaars uit Nederland en België.

I just got my copy of the book Textielleeft! There is also an english and german version (Textileisalive! and Textillebt!) In this gorgeous book with 1500 photo's you'll find 250 dutch and belgium textile artists and their work. And I am proud to say I am in there with a modest photo of one of my needle tatted necklaces. You can order the book from www.textiellink.nl. On this site you'll find more information and photo's. On YouTube there is a short promotion film. I really think you'll enjoy this book.

Kreeg zojuist mijn exemplaar van Textielleeft! met de post. Er is ook een engelse en duitse versie van dit boek (Textileisalive!  en Textillebt!) In dit werkelijk fantastische boek  met 1500 afbeeldingen staan 250 textielkunstenaars uit Nederland en België. En ik ben ontzettend trots dat ik er in sta met een bescheiden foto van één van mijn halskettingen gemaakt van naaldfrivolité. Het boek is te bestellen bij www.textiellink.nl. Op die site vind je meer informatie en foto's. Op YouTube staat een kort promotiefilmpje. Ik ben er van overtuigd dat je van dit boek veel plezier zult hebben.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails