Pages

Thursday, January 17, 2013

TIAS Day 2. Tweede dag van Maak En Ontdek Frivolité

The second day of the TIAS 2013 (Tat It And See). Do you see I started all over again? I just made a mess of things with the split chain. But I really wanted to be a intrepid tatter (first had to look up in the dictionary what that means!). Well I managed my first split chain, it doesn't look too glamerous, but I am happy with it. What is it going to be? A crocodile? That is why I use green thread. The cautious tatter should go to this link. And Jane's blog is here.

De tweede dag van de Maak En Ontdek Frivolité 2013. Valt het je op dat ik helemaal opnieuw ben begonnen? Mijn eerste poging met het gespleten boogje werd een puinhoop. Maar ik ben vast van plan een onversaagde frivoliteur te worden. Mijn eerste gespleten boogje is een feit, ziet er niet al te fantastisch uit, maar het kan ermee door. Wat gaat het worden? Een krokodil? Daarom heb ik groen garen genomen. De behoedzame frivoliteur vindt een link hier. En Jane's blog vind je hier.

1 comment:

  1. Thank you for your comment on the TIAS blog - I've added a link to this page and your picture too!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails