Pages

Wednesday, December 18, 2013

Napkin holder with name for Christmas from a brown paper bag. Servethouder met naam voor de Kerst van een bruine papieren zak.

I wanted to make name tags for our Christmas dinner, but I didn't want to buy all sorts of materials (have quite enough thank you very much). From an IKEA brown bag, some ribbon, a stamp and a glitter pen and of course a sewing machine I made these napkin holders with a name on the front. Had to make ten, but it didn't take that long after I had figured out how to make them. Recycling is fun!

Voor onze Kerstdis wilde ik naamplaatjes maken, maar ik had geen zin weer allerlei knutselmateriaal te gaan kopen (ik heb op het moment meer dan genoeg). Van een bruine papieren IKEA zak, wat lint, een stempeltje en een glitterpen en uiteraard mijn naaimachine heb ik deze servethouders met een naam voorop gemaakt. Het moesten er tien worden, maar ik heb er helemaal niet zo lang over gedaan, nadat ik had uitgevogeld hoe ik ze in elkaar ging zetten. Recyclen is leuk!

Merry Christmas Everyone

1 comment:

  1. Oh thank you for such a wonderful idea,It is just perfect!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails