Pages

Saturday, March 22, 2014

Trying out celtic tatting. Proefjes van keltisch frivolité

Celtic tatting is not very complicated, though I found I needed some guidance. I ordered the book Celtic Tatting by Rozella Linden and now I am working through it. It starts simple and becomes more difficult with each pattern. Above you see my first trials, I like the result and I am planning to use this in my designs.

Keltisch frivolité is niet heel moeilijk, maar het is wel handig als je een beetje uitleg krijgt. Ik heb het boek Celtic Tatting aangeschaft geschreven door Rozella Linden. Ik werk het boek nu door, het begint heel simpel en wordt langzaam moeilijker. Hierboven mijn eerste proefjes, ik vind het er leuk uitzien en ik ben van plan het in mijn ontwerpen te gaan toepassen.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails