Pages

Sunday, September 14, 2014

Happy with my lovely new thread! Blij met mijn mooie nieuwe garen!

I ordered some Lizbeth thread #10 and I am now working with it. It is such a nice thread to tat with! This is #120 called Denim Whisper (love those names too). Again it is a pattern from the book Festive Snowflakes and Ornaments. This is a ornament, you could guess that, right?

Ik heb een paar bolletjes Lizbeth garen #10 besteld en dat garen gebruik ik nu voor mijn frivolité. Het is zulk heerlijk draad om mee te werken! Dit is # 120 en heet Denim Whisper (prachtige namen hebben de bolletjes). Wederom een patroon uit het boek Festive Snowflakes and Ornaments. Dit is een ornament, maar dat had je waarschijnlijk al in de gaten. 
In Nederland kun je Lizbeth garen bestellen bij Heikina de Ruijter.


A little stamp I made for the autumn. Een stempeltje gesneden voor de herfst.

1 comment:

  1. Hallo, Goudenregen, deze jeans kleur was de eerst Lizbeth kleur waarmee ik frivolité maakte,na mijn obligate witte periode. Ik vond het zo heerlijk dat ik de hele bol opmaakte. Jouw ornament ziet er leuk uit!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails